A weboldal cookiekat használ a felhasználói élmény növeléséhez. Elfogadom
Menü

Szállítási információk

Rendelés leadásakor lehetőség van MPL (Magyar Posta Logisztika) illetve GLS futárszolgálatok közül választva házhoz szállítást kérni. Ezen kívül a csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak) vagy GLS csomagpontra. A kiszállítás bruttó 30.000.- Ft felett ingyenes! (kivételt képeznek a 40 kg-nál nehezebb, több csomagra nem bontható termékek, például nagy gépek szállításai, melyeket csak raklapon szállítunk házhoz. Ennek díja súlytól függetlenül egységesen a "raklapos" díjzónába tartozik)

 

Szállítási díjtáblázat*

Súly MPL GLS
 0 - 5 kg  985.- Ft  1.890.- Ft**
 5 - 10 kg  1.695.- Ft  1.990.- Ft**
 10 - 20 kg  1.890.- Ft  2.150.- Ft**
 20 - 39 kg  2.890.- Ft  2.990.- Ft**
 40 kg felett (raklap**)  6.990.- Ft -

 

Az árak a bruttó 30.000.- Ft rendelési érték alatti csomagok kiszállítására érvényesek, felette ingyenes a szállítás

*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre

**Bizonyos termékek GLS futárszolgálattal nem szállíthatóak.

**40 kg feletti, raklapos rendelések kiszállítását a Posta Sped illetve a Raben szállítmányozó vállalatok végzik. A GLS futárszolgálat nem vállalja 40 kg-nál nehezebb csomagok kézbesítését.

 

 

Szállítás menete

1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.

2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.

3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.

4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.


Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?

Ha az első kézbesítés sikertelen, úgy az futárszolgálat diszpécsere felveszi a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagod. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. MPL szállítási mód esetén a csomag a helyi postán 5 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesítünk) 48 órán belül sem kapod meg a rendelésed, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.

Néhány hasznos tanács

Figyelj arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan add meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! Szállítási címnek olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz vagy valaki aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a "szállítási cím" mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Irányítószám, város, utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van).

És a 30 kg-nál nehezebb termékek?

Abban a speciális esetben, ha a kiszemelt termék 30 kg-nál nehezebb, úgy futárszolgálattal sajnos nem tudjuk kiszállítani. Ezek a termékek átvehetőek személyesen üzletünkben. Ezen kívül lehetőség van kiszállításra, "Raklapos" szállításban. Bővebb információ miatt érdeklődj (munkaidőben) telefonon a 06-70-606-2000 -es számon vagy e-mailben az info@szerszamkell.hu

Külföldi megrendelés

Határon túli megrendelés esetén módunkban áll 0% Áfás számlát kiállítani, amennyiben a vásárló rendelkezik közösségi adószámmal és igazolja, hogy más EU tagországba szállítja ki a vásárolt termékeket. Határon túlra, futárszolgálattal történő kiszállításra sajnos egyelőre nincs módunk, kizárólag magyarországi átvétel lehetséges, de rajta vagyunk, hogy legyen!

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, üzenj Vevõszolgálatunknak vagy hívd a 06-70-606-2000 -es közvetlen számot (munkaidőben)

Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei

MPL FUTÁRSZOLGÁLAT

  • Telefonszám: +36 1 767 8282
  • E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
  • Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)

 

mpl csomagszállítás

GLS FUTÁRSZOLGÁLAT

  • Telefonszám: +36 1 802 0265 (7-20 óra között), +36 29 886 670 (7-18 óra között)
  • Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)